Naša Misia
"Naším poslaním je zvyšovať povedomie o zdravom starnutí a sprístupňovať produkty vysokej kvality za najlepšie ceny v Slovenskej a Českej republike. Sme zaviazaní podporovať zdravý proces starnutia a zabezpečovať dostupnosť top kvalitných produktov v týchto regiónoch."
- Tomáš a Filip, zakladatelia DO NOT AGE CZ/SK
O Nás
Sme dvaja mladí nadšenci rôznych vedných disciplín. Počas jednej z našich mnohých diskusií vo fínskej saune sme objavili spoločný záujem o molekulárnu biológiu. Vymenili sme si poznatky a spoločne sme začali prehlbovať naše vedomosti. Táto cesta nás doviedla k objednaniu NMN a resveratrolu od DONOTAGE.ORG, britskej zdravotnej výskumnej spoločnosti. Po úspešnej spolupráci sme sa stali ich oficiálnym partnerom.
V DONOTAGE.SK a DONOTAGE.CZ spájame naše akademické znalosti a profesijné zručnosti, aby sme prinášali vysokokvalitné produkty na podporu zdravého starnutia v Česku a na Slovensku. Naším cieľom je nielen šírenie osvety v tejto oblasti, ale aj praktické uplatnenie našich znalostí v prospech našich rodín a širšej verejnosti.
Pre nás je tento projekt predovšetkým hobby, ktorému sa venujeme s nadšením a zvedavosťou. Profesionálne sa pohybujeme v iných oblastiach, kde sme si vybudovali bohaté skúsenosti a expertízu. To najlepšie z týchto profesií teraz prinášame sem – či už ide o vedecký prístup, inovatívne riešenia alebo dôslednosť a precíznosť v každom detaile.
V DONOTAGE.SK a DONOTAGE.CZ spájame naše akademické znalosti a profesijné zručnosti, aby sme prinášali vysokokvalitné produkty na podporu zdravého starnutia v Česku a na Slovensku. Naším cieľom je nielen šírenie osvety v tejto oblasti, ale aj praktické uplatnenie našich znalostí v prospech našich rodín a širšej verejnosti.
Pre nás je tento projekt predovšetkým hobby, ktorému sa venujeme s nadšením a zvedavosťou. Profesionálne sa pohybujeme v iných oblastiach, kde sme si vybudovali bohaté skúsenosti a expertízu. To najlepšie z týchto profesií teraz prinášame sem – či už ide o vedecký prístup, inovatívne riešenia alebo dôslednosť a precíznosť v každom detaile.
O Spoločnosti DO NOT AGE
Výskumná spoločnosť DONOTAGE je celosvetovo známa pre vysokú čistotu NMN. Každá látka a produkt je vyrábaný podľa rovnako vysokých štandardov, starostlivých výrobných procesov a trojstupňovej kontroly kvality, zahrňujúcej nezávislé externé laboratóriá.
Komunita DONOTAGE presahuje 100 000 členov z celého sveta, vrátane USA, Kanady, Austrálie, Nemecka , a tí, ktorí chcú predĺžiť dĺžku života a zlepšiť zdravie počas starnutia. Misia DONOTAGE je predĺžiť dĺžku života čo najväčšiemu počtu ľudí. Spolupracujeme s lekármi a vedcami, ktorí sa špecializujú na zdravie v starobe.
Pôvodný produktový rad obsahoval iba NMN a resveratrol a dnes zahŕňa široké spektrum doplnkov stravy pre zdravé starnutie. Všetky ingrediencie prechádzajú starostlivým výrobným procesom na zaistenie čistoty a bezpečnosti.
Komunita DONOTAGE presahuje 100 000 členov z celého sveta, vrátane USA, Kanady, Austrálie, Nemecka , a tí, ktorí chcú predĺžiť dĺžku života a zlepšiť zdravie počas starnutia. Misia DONOTAGE je predĺžiť dĺžku života čo najväčšiemu počtu ľudí. Spolupracujeme s lekármi a vedcami, ktorí sa špecializujú na zdravie v starobe.
Pôvodný produktový rad obsahoval iba NMN a resveratrol a dnes zahŕňa široké spektrum doplnkov stravy pre zdravé starnutie. Všetky ingrediencie prechádzajú starostlivým výrobným procesom na zaistenie čistoty a bezpečnosti.
Náš Príbeh Úspechu s Významnými Zákazníkmi
Sir Richard Branson, zakladateľ značky "Virgin" a významný miliardár, patrí medzi našich najhodnotnejších zákazníkov.
Podľa zakladateľa DONOTAGE je Branson osobou plnou vášne, ktorá sa rada venuje pomoci druhým.
Na svojom karibskom ostrove poskytuje výživové doplnky DONOTAGE všetkým svojim zamestnancom ako benefit.
Mať tak významného klienta je pre nás potvrdením kvality nášich výrobkov.
Podľa zakladateľa DONOTAGE je Branson osobou plnou vášne, ktorá sa rada venuje pomoci druhým.
Na svojom karibskom ostrove poskytuje výživové doplnky DONOTAGE všetkým svojim zamestnancom ako benefit.
Mať tak významného klienta je pre nás potvrdením kvality nášich výrobkov.